Бонуси
НазадЗі списком актуальних бонусів завжди можна ознайомитись на сторінці "Бонуси".
Щоб переглянути всі свої доступні, активні і архівні бонуси на сайті Slotor777, слідуйте цим крокам:
- Авторизуйтесь на сайті.
- Натисніть на розділ "Мій профіль".
- Оберіть “Мої бонуси” у верхній частині сторінки.
Активація бонусу в казино Slotor777 зазвичай передбачає виконання певних кроків. Наприклад, це може бути внесення депозиту або введення спеціального промокоду. Після активації, бонус стає доступним для гравця, щоб грати в казино.
Також важливо відзначити, що гравці мають право відмовитися від бонусу в казино. Вони можуть натиснути кнопку "Скасувати бонус" в розділі "Бонуси". Відмова від бонусу дозволяє уникнути обмежень, пов'язаних з вимогою до відіграшу.
В казино Slotor777 ви можете мати активним лише один бонус одночасно. Після використання одного бонусу ви можете активувати наступний. Зверніть увагу, що при активації іншого бонусу з вейджером попередній активний – дективується.
Умова по відіграшу бонусу стосується вейджера, і має бути обов'язково виконана, перш ніж… Детальніше
В казино Slotor777 ви можете відігрувати лише один бонус. Після відіграшу одного бонусу, ви можете активувати наступний.
Активний бонус - це бонус, який знаходиться в стані Активовано ( Ви самі його активували або він був активований автоматично ) . В тому числі це може бути бонус, який ви активували, але ще не відіграли вейджер. Як тільки всі умови бонусу буде виконано, він буде переведений в статус "відіграний", а кошти будуть автоматично зараховані на баланс, навіть якщо ви знаходитесь у процессі гри.
Доступні бонуси - це бонуси, які ви можете обрати для активації і початку використання в грі.
В разі,якщо з технічних причин, виникла помилка в активації чи роботі певного бонуса ( наприклад таких як Бонус FS , Бонус з % на депозит і тд.), онлайн-казино розгляне дане питання протягом 24 годин з моменту отримання запиту від клієнта. У випадку,якщо технічна помилка виникла на стороні онлайн-казино, то клієнт може розраховувати на відшкодування у розмірі неотриманого чи неактивованого бонусу ( або точно такого ж бонусу ). У цьому випадку, клієнт має звернутись в чат Підтримки онлайн-казино протягом 7 календарних днів з моменту виникнення такої помилки і отримати відшкодування. Якщо клієнт не звертається у вказаний строк, то відшкодування нажаль не буде надано.